شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟ ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره
سرخط خبرها

قهرمان اسکی کشور: آینده شغلی خودم را مبهم می‌بینم

  • کد خبر: ۱۵۲۳۴۲
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
قهرمان اسکی کشور: آینده شغلی خودم را مبهم می‌بینم
بانوی قهرمان اسکی کشور گفت: هم اکنون آینده شغلی خود را برای ۵ سال آینده مبهم می‌بینم، ورزشکاران که همیشه به روی سکو نمی‌ایستند بلکه زمانی را صرف ورزش می‌کنند که در یک بازه زمانی دیگر نتایج زمانی را که به ورزش اختصاص دادند ببینند.

عاطفه صالحی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص آغاز فعالیت خود در ورزش اسکی اظهار کرد: ورزش حرفه‌ای را از سال ۹۷ آغاز کردم و از سال ۹۸ به اردوی تیم ملی دعوت شدم و طی این سال‌ها در مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی شرکت کرده و مدال‌های طلا و برنز کسب کردم. در مسابقات سال جاری در ۴ مسابقه که در توچال و مازندران برگزار شد ۴ مدال طلا کسب کرد.

صالحی اولین بانوی اسکی‌باز خراسانی است که موفق به کسب چهار مدال طلا برای این استان شده است، علاوه بر این توانست مقام دوم تیمی استان را با دو طلا و دو برنز کسب کند.
وی پس از ایستادن بر سکو‌های قهرمانی کشور، آذر ماه به اردوی تیم ملی دعوت و سهمیه شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد که این مسابقات اسفند ماه سال جاری دراسلوونی برگزار شد و صالحی در جایگاه بیستم جهان قرار گرفت.

قهرمان اسکی کشورمان در خصوص حمایت از این ورزشکار گفت: به جهت کسب عناوین مذکور مسئولین تشکر کردند و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به اندازه توان خود مبلغی را تقدیم کرد که هزینه یک ماه تمرین من را تامین می‌کرد.
صالحی با اشاره به هزینه‌های هنگفت رشته اسکی بیان کرد: سالانه برای شرکت در مسابقات به ۲ ست اسکی نیاز داریم که هر ست قریب به هزار و پانصد یورو هزینه در بردارد و به علت فرسایشی بودن نمی‌توان از یک ست اسکی برای چند سال استفاده کرد و هزینه لباس ورزشی ما قریب به ۱۵۰ یورو است. البته ناگفته نماند کسی که برای مسابقات جهانی انتخاب می‌شود وسیله و لباس ورزشی را فدراسیون تقبل می‌کند. ضمن اینکه بودجه فدراسیون نیز محدود است.

وی افزود: انتظار من این است که اگر حمایت مالی وجود ندارد زمینه‌ای برای حضور اسپانسر‌ها فراهم شود چرا که در دنیا برای این رشته ورزشی اسپانسر‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد.

صالحی با بیان اینکه آینده شغلی خود را مبهم می‌بینم، عنوان کرد: زمانی که ورزشکار در سطح ملی و قهرمانی ورزش می‌کند به نوعی شغل او محسوب می‌شود و زمان و انرژی بسیاری از ورزشکار صرف می‌شود علاوه بر اینکه باید تغذیه، تمرین و خواب مناسب داشته باشد علاوه بر هزینه‌های مربی و سالن ورزشی تغذیه ورزشکاران هزینه‌های بسیاری در بر دارد.

وی افزود: در واقع فرصتی برای کار کردن وجود ندارد و ما حقوق و بیمه نداریم، هم اکنون آینده شغلی خود را برای ۵ سال آینده مبهم می‌بینم، ورزشکاران که همیشه به روی سکو نمی‌ایستند بلکه زمانی را صرف ورزش می‌کنند که در یک بازه زمانی دیگر نتایج زمانی را که به ورزش اختصاص دادند ببینند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->